onsdag 19 oktober 2011

Uppdatering

Hej!
Nu va det ett tag sen jag skrev här. Jag ska berätta lite vad som har hänt den senaste tiden :) Jag har ju börjat på Axelsons Gymnastiska Institut i Göteborg. Detta e tredje veckan nu och vi har haft praktik i 3 dagar, då vi gör helkroppsmassage. Det har vart ganska dåligt med kunder men idag hade jag ändå 3 på raken så det va bra :) Pluggar massa anatomi. Prov snart :S Hoppas det går bra på det. I morgon ska vi lära oss ansiktsmassage! Det ska bli skojj.

Vi har även flyttat från våran gård till ett hus med trädgård. Det känns riktigt bra, men det e ändå endel kvar att packa upp och fixa. Blir bättre för varje dag! Vi ska snart köpa ny tv oxå. Det har vi inte kollat på sen vi flyttade in här.

Kom precis in efter en promenad tsm med Lovisa och hennes hundar.

Ha det ås bra så hoppas jag att jag skriver snart igen :)
// Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar