fredag 28 oktober 2011

Fredag kväll

hej!
Hur e läget? Med mig e det fint, men trött efter en hel dag med anatomi :) Tkr min klass på Axelsons e så härlig. Alla e alltid så glada och hjälpsamma :D Efter skolan åkte jag till Alingsås och tränade en timma. Skulle egentligen tränat tsm med min älskling, men han fick jobba ist. Men det e ju jätte bra det!!
Så jag tränade ca en timma och sen gick jag till maxi och sa hej lite snabbt och åkte bussen hem. Nu sitter jag och käkar lite framför datan. Vi har inte haft internet sen vi flyttade in här för ca 3 veckor sen. Så det e efterlängtat ;)

Jo vi hade anatomi prov i måndags och vi fick reda på resultatet idag ... Jag va jätte nervös innan, men jag klarade det tack och lov. Fick MVG:49/50 poäng :) Så jädra glad!!

I kväll kommer Max och vi ska kolla på The Hangover 2. Har inte sett den än så vi får se hur den e :)

En bild på vårat nya hus BTW :)

Hoppas att ni har en härlig fredagkväll.
Puss och kram :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar