lördag 1 oktober 2011

Helg

Hej!
Igår va jag ute i gbg och träffade mina gamla klasskompisar. Det va jag, Elin, LillElin, Carro, Jenny, Jonna och Maberg :) Först träffades några hos Carro och satt och snackade, sen träffades vi alla och bowlade :) Det gick riktigt bra för mig. Fick många strike och spärrar :) Senare på kvällen gick vi ut och dansade i gbg. Det va en bra kväll. Jag skulle sova hos Carro så när vi väntade på spårvagnen köpte hon kebab och jag pommes som vi satt och käka på en bänk :D hihi!













Idag gick vi upp vid nio för Carro skulle jobba och jag hem. Jag sa hej till Frida i stan lite snabbt sen åkte jag och hälsade på killen min på hans jobb. Tog bussen kl ett till vårat nya hus där jag packade in mina kartonger i mitt förråd och sen hjälpte jag mamma och syrran lite med städningen :)

har precis ätit pasta och lax med filladelfia ost som mamma och Felicia gjort. Jätte gott va det. och så grönsaker och avokado till det :P mums!

Nu ska jag nog ta det lugnt resten av dagen. Fick väldigt ont i halsen igår. Hoppas på att det går över snart bara, e väl en lätt förkylning förhoppningsvis.

Ha en bra lördag gott folk!

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar