söndag 25 september 2011

Välkommen till min nya blogg :)

Hej hej!

Jag heter Josefine, jag har tidigare skrivit i min andra blogg. Men har idag gjort denna ist :)
Jag e en glad tjej på 20 år som bor i Västra Götaland i Sverige :) Jag bor hemma tsm med mina föräldrar och min lillasyster Felicia. Vi har alltid haft massor med olika sorters djur hemma, men nu ska vi snart flytta till en hus med bara trädgård och inte skog och hagar som vi har nu. Så vi ska bara ha hund, katt och kaniner med oss sen. Det kommer kännas lite konstigt, eftersom vi har haft hästar så länge. I torsdags åkte vi och lämnade min systers ponny hos en familj i Säffle som har köpt henne. Och våran andra ponny Kiggan som e 29 år ska nog få bo kvar på gården med dom som flyttar hit som även dom har en häst.

Nu till hösten ska jag studera i Göteborg på Axelsons gymnastista institut till Massageterapeut :D Det ska bli kul, men det kommer bli fullt upp med att plugga och flytta samtidigt :S :P Men det blir säkert bra!

Hoppas att ni vill följa mitt liv i min nya blogg :)

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar